Mainokset nyt lupaavat kaikenlaista (kun ostat Flooraa, sinulla on onnellinen perhe, kun juot Coca-Cola Zeroa, naiset kuolaavat perääsi), mutta nyt tuli kyllä paras: ”Jokaiset kasvot kertovat tarinan. Paranna omaasi.” Näin mainostaa Rolf Nordström Restylane-geelejä, joilla saadaan kasvot rypyistä tasaisemmiksi.
Siis: jos annan ruiskuttaa itseeni (tai miten sitä sitten käytetäänkään) Restylanea, minulle tulee parempi elämäntarina, parempi menneisyys. Ja minä kun luulin, että kauneusleikkauksilla ja Botoxeilla ja sen sellaisilla pystytään muuttamaan vain ulkonäköä!
Sanotaanko nyt, että pidin enemmän siitä mainoskampanjasta, joka ET-lehdellä oli tässä taannoin. Siinä mainos sisälsi aina kuvan samasta henkilöstä nuorena ja sitten hieman (arviolta 40-50 vuotta) vanhempana. Mainoksessa oli suunnilleen tämänkaltainen teksti: ”Kumman tarina on kiinnostavampi?” Vaikka elämää enemmän nähneen tarinassa on aina omat kipeätkin särönsä, kyllä se kiinnostavuudessaan aina parikymppisen elämäntarinan hakkaa.
Mutta nyt on joka tapauksessa niilläkin, jotka ovat tyytymättömiä elämäänsä, keino parantaa tarinaansa: Restylane. Ehkä se poistaa elämäntarinankin rypyt.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti