tiistai 8. maaliskuuta 2011

Sain tunnustusta!

Sain Teresitalta tunnustuksen (jo muinaisessa menneisyydessä)! Kiitoksia kovin paljon! Tästä hyvästä saatte sitten tietää minusta seitsemän lisäasiaa:

1) En osaa sitten yhtään hoitaa kasveja. Jos en kastele niitä, ne voivat huonosti. Jos kastelen niitä, ne voivat ihan yhtä huonosti.
2) Olen vieraillut kolmella eri keskitysleirillä: Sachenhausenin, Dachaun ja Auschwitz-Birkenaun keskitysleireillä. Nämä paikat eivät ole saaneet minua varsinaisesti ymmärtämään kansallissosialismia, mutten kyllä sitä odottanutkaan.
3) En ole lukenut Sinuhe egyptiläistä enkä Täällä Pohjantähden alla -teosta kokonaan, vaikka olen valmis kehumaan niitä ja vaikka molemmat ovat tehneet minuun vaikutuksen niiltä osin, miltä osin olen niihin tutustunut. Ja vaikka minun kai pitäisi olla jonkinasteisesti kirjallisuuteen perehtynyt.
4) En ole Facebookissa, enkä usko sinne menevänikään.
5) Minulle tulee tilattuna mm. seuraavat lehdet: Cross Stitch Collection, Image, Tieteen Kuvalehti Historia ja Helsingin Sanomat.
6) Olen lukenut koulussa ns. pitkänä kielenä ruotsin.
7) En kuvaisi itseäni varsinaisesti epäsosiaaliseksi, mutten erityisesti pidä esim. juhlista, joissa on paljon minulle vieraita ihmisiä, sillä en ole mitenkään erityisemmin innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. Toisaalta en pistä kyllä yhtään pahitteeksi, jos elämä tutustuttaa ihmisiin, joiden koen ajattelevan asioista samansuuntaisesti kuin minä ja joiden kanssa on mukava viettää vapaa-aikaa.

Olipas vaikeaa keksiä! Teen saman tempun kuin aiemminkin: sinä, joka löydät blogisi sivupalkistani tai joka olet lukijani blogissani tai kommentoinut jotain blogipostaustani – ota tunnustus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti